Sanna - Mitt i livet

Måndag 26/7

Publicerad 2009-01-26 22:56:27 i Allmänt,

Måste nog säga att den här dagen har varit en av de minst produktiva dagarna på länge..
Jag vaknade till vid 10.20 när de ringde från Vårdcentralen och frågade vad jag hade för 'problem'. Förklarade yrvaket för sköterskan att det är mina bihålor som strular och hon hade jue tyvärr inga läkartider kvar, men skrev ut lite Nasonex för att hjälpa mig..
Glad över att inte behöva kliva upp ur sängen somnade jag gott om och vaknade inte förrän 13.50!
Kan säga att jag verkligen tvingade mig upp då! Jag har inte kommit ikapp tiden ordentligt än och den här jäkla förkylningen hjälper inte alls till på traven kan jag meddela.
Övervägde om jag skulle släpa mig in till stan för att umgås lite med Philippa, men fick inse att sjukdomen besegrade mig ganska så rejält.
Därför har jag spenderat dagen på soffan med film. :)
Såg 'A mighty Heart' med Angelina Jolie och 'The world trade center' med Nicolas Cage.
Usch, båda filmerna var verkligen jobbiga att titta på, men väldigt bra.
Har varit på väg att somna flera gånger på soffan, men tvingat mig att vara vaken så att jag kan sova under natten.
Nu är jag på väg tills sängs och kan lova att jag verkligen ser fram emot det.

Imorn ska jag fixa håret hos Vice.. Massa glad är jag! Därefter verkar det som att det blir lunch tillsammans med Lela. :)
Massa mysigt jue! Sen får vi se vad dagen erbjuder.

På tal om mys med Lela.. så hade jag en jättetrevlig kväll hemma hos henne igår.
Nya lägenheten är kanonfin och mysig! Och jag blev bjuden på god mat och trevligt sällskap! :)
Massa prat och bara vara.. Dessutom fick vi sällskap av Patricija en stund också.. väldigt trevligt!
Klockan hann nästan bli midnatt innan jag begav mig hemåt igår..
Så tack Lela för en jättetrevlig kväll! Hoppas det blir fler gånger. :)

Nee.. nu känns det som att jag ska slockna vilken sekund som helst!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2009-01-31 15:03:18

tack själv, klart det blir =) <3 alltid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela