Sanna - Mitt i livet

Onsdag 14/1

Publicerad 2009-01-14 17:23:47 i Allmänt,

Tid här; 11.10
Vädret idag; 15 grader!! (nee skämtar inte), solen är framme nu, blåser en kall vind! Brrrr

Bajs också.. det är så kallt här idag!!
Jag var ute och tog en cigg och fick världens gåshud av vinden!
Det är såna här dagar jag undrar varför jag inte tog med mig mer av 'varma' kläder! Det enda jag har är jue sommarkläder.. men det här vädret ska visst bara hålla i sig ett par dagar och sen ska det blir varmt igen.
Hade det inte blåst så hade det jue inte varit så hemskt.

Svårt att kicka sig ut på en promenad också när det inte är varmt ute. Även fast det nog skulle vara ganska skönt att gå idag när inte solen steker.
Det är jue det här jag har så svårt för! Att ta tag i saker och ting!!
Ja blir så himla glad när jag orkar med mina promenader flera gånger i veckan och när jag sen känner energin och orken försvinna så låter jag det bara göra det.
Men nu har jag jue skrivit det här.. kanske kan hjälpa lite grann?
Fy jag får verkligen skämmas för hur jag är! Att jag inte ens orkar ge mig ut på promenader är jue för pinsamt!!
Usch.. nu får det vara nog!
Ska klä på mig nu och ge mig ut på promenad!! Kan jue inte sitta här och slöa!!
Hahahah.. nu har jag byggt upp motivationen till det!! Får försöka att inte tappa den under de närmaste 10min. Haha

Lela..
Vet du? Jag är massa glad för din skull! Och jag är glad att allt har gått bra! :)
Ni ska inte lyssna på alla negativa människor, de är inte värda att lägga energi på.
I ti znas.. Jag finns här om det skulle vara nått! ;)

Tjejerna..
Fy vet ni hur mycket jag saknar er just nu!! Jag kan knappt vänta tills vi ses snart igen!
Ni vet att ni betyder massor för mig och att jag alltid finns här för er!
Jag är så tacksam för att ni finns i mitt liv!

Familjen..
Min fina familj! Jag saknar er mer än jag kan beskriva! Det ska bli så otroligt roligt att få krama om er!!
Älskar er massor massor!!

8 dagar kvar..

Pusa,
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela