Sanna - Mitt i livet

Onsdag 21/1

Publicerad 2009-01-22 02:46:18 i Allmänt,

Tid här; 20.36
Vädret idag; Soligt, 14 grader.. rena rama Sverige-vädret!! Brrrrr

Alltså jag skämtar inte när jag säger att det är kallt här idag.. det är som en svensk höst eller (tidig)vårdag, fast utan snö och gula löv!! Skiiitväder är det enda jag kan kalla det.
Fan vad jag har frusit idag.. det är vantar, långbyxor, tjocktröja och halsduk som gäller! Och förkylningen blir jue inte så jävla mycket bättre av det heller! :/ Fast nu är man jue verkligen förberedd för den svenska kylan i alla fall.
Kommer inte att bli nån större chock direkt.

Förmiddagen spenderade jag med att handla en massa sista saker inför hemresan.
Har sprungit runt i en massa affärer och handlat lite värktabletter och annat nödvändigt. :)
Sen har jag mest spenderat dagen med att packa.. Insåg att jag inte kan ta allt i en enda väska.. inte för att det inte får plats utan för att det blir alldeles för mycket vikt i en väska (max vikten är 23kg/väska) så jag fick en liten väska av Kris som jag kan lasta lite saker i.. Packningen blev genast mycket lättare! Men jag hatar det fortfarande!

Får se hur det blir nu ikväll, tanken var jue att jag skulle träffa David och Steve, men känner mig inte alltför pigg just nu så vi får se hur det blir när de hör av sig igen.. Steve jobbar och David var iväg med sin pappa.
Men det skulle faktiskt vara roligt att träffa de en sista kväll, men som sagt får vi se hur det blir med det-

Jaja.. ska väl gå igenom mina saker och se om det är nått jag missat..
Imorn flyger jag hemåt!!
17.05 (lokal tid) går mitt plan.. jag hoppas på att det ska vara minimalt med folk som flyger imorn så att man kan få ordentlig plats att sova! Hahaha, jag är bekväm, jag vet! Men ska jag spendera 8 timmar på ett flyg så kan det jue vara skönt att kunna sova en stund och inte känna sig instängd!
Jag är massa nervös också.. Usch!! Det blir nog bra!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela