Sanna - Mitt i livet

Panik..?

Publicerad 2009-01-14 23:21:04 i Allmänt,

Alltså jag skämtar inte när jag säger att tusentals tankar hinner flyga förbi i mitt huvud under bara ett par timmar.
Och det är de mest konstigaste tankarna ibland också.
Som häromdagen så blev jag nästan besatt av tanken på att skaffa mig en hund!!
En liten, som Tindra.. Men Jag.. med Hund!!??
Jo, jag kan faktiskt se mig själv med en hund.. men sen börjar jag tänka realistiskt också och inser att en hund, även en så lite som Tindra, är ett alldeles för stort ansvar för mig ensam.
Alltså så skulle det vara perfekt att hitta nån att dela hunden med. Men inte får det heller vara vem-som-helst, utan det ska självklart vara någon som jag vill vara med.. förstår ni tanken?
Och sen går tanken vidare till hur alla andra människor börjar 'bygga bo' och vet vad de vill med sina liv (som jag skrev kort om igår) och själv är man inte ens säker på vart man vill bo och vad man vill jobba med..
och kanske ännu hemskare.. inte vet om jag tror på kärleken längre.
Ungefär där börjar tankarna flyga omrking lite hej-vilt och det går absolut inte att sätta stop för de då.

Helt sjukt jobbigt vill jag lova..

Är det förresten någon där hemma i tuna som är sugen på Crest Whitestrips? Alltså tandblekning..
Säg till så kanske jag kan se till att ta med mig det hem. :)

Jaja.. var väl tvungen att få skriva av mig det också.
Kan man förstå något utav det? ;)

Pusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela