Sanna - Mitt i livet

Söndag 11/1

Publicerad 2009-01-11 22:35:15 i Allmänt,

Tid här; 16.16
Vädret idag; Soligt, 29 grader..

Ingen utgång under hela helgen.. Jag har varit lite dålig under kvällarna. Nästan känt mig lite febrig också! :(
Men igår var jag med familjen och hälsade på Kris pappa i Lantana och tog oss en tur till stranden. :)
Det var varmt och skönt, till och med i vattnet och stooora vågor. :)
Sen blev det pizza till middag.. jag veeet!! Väldigt onyttigt, men ibland får man! ;)

Skulle egentligen ha gått ut igår med Melissa, men hennes pojkvän blev dålig och kunde inte gå ut så då ville inte Melissa ut heller.. Och tur var det väl kanske att det inte blev nått eftersom jag blev ganska dålig själv under kvällens gång. Seg i kroppen och ont i huvudet och lite småfebrig.. :(
Somnade änså inte förrän efter 03 nångång.. alldeles för mycket tankar som snurrar! Vet inte varför.

Idag mår jag lite bättre, men näsan är dålig och huvudet är lite tungt, så hittills har jag haft en väldigt lugn dag. :)
Har mensvärk, eller en värk som påminner om det i alla fall. Och det är inte ens i närheten dags för det!!
Kan det inte räcka med att man har lite ont veckan innan och samma vecka?? Nej, nu ska man ha ont veckan efter också. Jävla skit också!! :(

Imorn är det ny vecka och nya tag för motionen! :)

11 dagar kvar..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela