Sanna - Mitt i livet

Söndag 18/1

Publicerad 2009-01-19 03:26:07 i Allmänt,

Tid här; 20.40

Usch.. jag är helt död idag!!
Helgen har varit så jäkla rolig, har skrattat ihjäl mig nästan och dansat och festat och bara haft det bra. :)

I fredags så blev jag upphämtad av David och vi åkte till Fort Lauderdale och mötte upp Steve, Javid och de andra på Americas Backyard. :)
Gud, jag var inte alls beredd på att det skulle bli en så rolig kväll som det faktiskt var.
Dansade som galningar och drack hinkar med drinkar.. :) dj:n spelade så skön musik så det var svårt att stå still. :)
Efter stängning, vid 04, gick vi alla för att äta pizza och där blev vi sittande en stund.
Steve och Javid åt inget eftersom de ville till Steak n shake och äta istället så jag följde med de dit så David fick åka raka vägen hem för att sussa. Det slutade med att jag var hemma efter 06.30, men somnade först vid 07.

(Klicka på bilderna för att se de i större format..)

   

Igår, lördag, ringde väckarklockan 10.30 eftersom Velia skulle komma och hämta upp mig vid 11.
Guud va trött jag var, men det var bara att kliva upp.
Jag och Velia shoppade loss på Forever21 och bara hade det trevligt. Hon är verkligen en jätterolig tjej och jag tycker det är synd att vi inte träffades tidigare.
Melissa och hennes kusin kom och mötte upp oss och vi käkade lunch tillsammans.
Åt mat från Panda Express, asiatisk mat, men det var faktiskt inte så gott.. väldigt besviken måste jag säga. :/
Sen ägnade vi lite mer tid till shopping och började dra oss hemåt vid 18.
Då mådde jag verkligen jättedåligt.. bristen på sömn och förkylningen gjorde så jag mådde alldeles pyton.
Så när jag kom hem så la jag mig för att vila en stund.. den där stunden blev till tre timmars sömn.
Hur skönt som helst, fast jag hade nog säkert kunna sova tills morgonen. :)
Istället klev jag upp vid 22 och gjorde mig iordning och inväntade David som skulle komma och hämta mig. Tillsammans med Steve och Javid så åkte vi återigen till Fort Lauderdale och gick först på nått ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter och avslutade kvällen på Americas Backyard.. Jag tycker jättemycket om det stället.. :)

På vägen till bilen fick jag en sån skrattattack att jag var tvungen att sätta mig på marken.. Jag hade stupat omkull annars!! Min attack höll på i säkert 15min och Steve fick typ leda mig till bilen för att jag skulle ta mig dit.
Haha.. jag har så ont i magen idag av allt skrattande igår.
Vi åkte till Dennys för att äta en bit mat och det slutade med att vi spenderade nästan två timmar där.
Grabbarna berättade historier från förr och vi skrattade så vi höll på att dö. Jag har så sjukt roligt med de här grabbarna och jag är så himla glad att jag träffat de. :)
Var hemma runt 07 och stupade mer eller mindre i säng..

    
  

(Fråga mig inte om det här jäkla V-tecknet jag hela tiden gör.. Jag kan faktiskt inte kontrollera det längre! Haha. Det är samma sak med obligatoriska puss-posen. Det kommer naturligt! Förresten.. så tycker jag att Mr. Dj påminner om Tripper.. är det bara jag som tycker det? Massor längesen jag såg honom förresten!)

Idag sov jag till 13.. sjukt skönt var det vill jag lova.
Jag har nästan tappat rösten och näsan har haft bättre dagar än just denna. Jag har nyst femtioelva gånger och snytit mig ungefär lika många gånger.. Resultatet av en lyckad helg med andra ord! ;)
Det har varit en väldigt lugn dag för min del.. Middag tillsammans med familjen och farmor Carole.
Tänkte att jag ska lägga mig och kolla på RENT kanske..? Det var ett tag sen sist! Sen ska jag sova gott. ;)

 Såhär fin är jag idag.. Haha

Jaja.. nu ska jag ta och krypa under täcket och kika på film.. Massa skönt!!!

5 (4) dagar kvar..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela