Sanna - Mitt i livet

Söndag 25/1

Publicerad 2009-01-25 16:28:20 i Allmänt,

Gud vilken mysig kväll jag hade i fredags!! :)
De hade satt upp en 'Välkommen hem'-skylt på dörren och bordet var jättefint uppdukat och maten smakade så himla bra och allt vara bara så bra!! :) Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta av glädje när jag kramade om varenda en av mina finaste flickor!! :)
Vi hade mys med god mat, vin och bara en massa prat! Massa glad var jag!
Det blev en liten ugång, trots att jag var massa trött! Satt på Centro och drack en drink och sen vidare till Nybron för lite dans.. Men det var inte sådär jätteroligt där faktiskt. Knappt nått folk som man kände och mest bara 'smått' (alltså 18-åringar, typ) skittråkigt! Men det var kul att dansa lite i alla fall.

Sov hos Carro och vaknade igår morse vid 10.30 eller nått.
Kände mig så himla seg och hade så otroligt ont i huvudet pga av bihålorna! Sen kanske det inte hjälpte att man druckit vin heller.. Men värken i huvudet och runt näsan gjorde så jag spydde helt enkelt.
Vilade en stund till hemma hos kära Lulla.. ;) och sen mådde jag faktiskt bättre.
Mina föräldrar kom och hämtade oss och vi åkte hem till mig och spenderade dagen här hemma i Torshälla.
Åkte och handlade lite gott, bastade och sen kollade vi på film.
Runt 23 så var det knappt att jag orkade hålla ögonen öppna, men somnade inte förrän 01 eller nått.

Vaknade vid 12 idag.. fortfarande fruktansvärt trött!!
Vi åkte till Tuna Park en sväng för att kika runt lite och åt en liten lunch där också.
Körde hem Carro och nu sitter jag här på mitt rum och fundelerar lite..

Jag är sjukt glad över att vara hemma igen..
Även fast jag är förvirrad och dag och tid och även fast det är så mörkt, grått och trist ute så att man blir deprimerad varje gång man tittar ut genom fönstret, så är jag glad att jag är hemma! :)
Saknar Florida lite grann, men har en massa roligt att se fram emot här hemma!

Fest på Java på fredag.. kan inte med ord beskriva hur mycket jag ser fram emot det!!
Alla tjejerna kommer hem, från sina respektive nya orter, och vi ska bara ha en sån skön kväll med dans och allt annat som ingår!! :) Massa glad, verkligen.
På lördag är det dessutom fest på gamla Blå också.. kanske skulle vara kul att kika förbi där också!
Det ryktas om att det är väldigt roligt på de festerna. :)

Jag är verkligen fruktansvärt trött just nu.. skulle kunna gå och sova en stund, men lyckas väl inte somna till kvällen sen.
Måste nog kanske till vårdcentralen imorn också! Har haft så ont i mina bihålor den senaste tiden så det måste jue vara nått fel med de, skulle vara trevligt om man kunde bli frisk nån gång.
På tisdag ska jag fixa håret!! :) Det ska verkligen bli skönt! Har inte färgat håret på 4 månader nu! Och inte har jag klippt mig på 3 månader!! Får panik på det här håret snart! Så på tisdag ska vi råda bot på det. :)

Nehe.. om man ska återgå till funderandet kanske en stund..?

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela