Sanna - Mitt i livet

Torsdag 1/1

Publicerad 2009-01-01 17:00:35 i Allmänt,

Tid här; 10.40
Vädret idag; Soligt, 24 grader, men det blåser!

Så fick också ett nytt år!
Jag spenderade kvällen tillsammans med pojkarna och vi tittade på film, Kung Fu Panda, och smällde av lite poppers (såna som man bara drar i en tråd för att de ska smälla), och så spelade de spel.
Bret somnade redan efter 21.30 och de andra tre spelade spel på sin PS2.
Vid 23 så satte vi oss alla för att titta på tv och på nyårsfirandet från Times Square i New York.
Lilla John somnade typ 2min innan midnatt och vi andra skålade lite grann för det nya året, jag med bubbel och pojkarna med mjölk (i brist på annat, haha) sen stupade de i säng 2 min senare! :)
Mamma ringde mig för att säga Gott nytt år och sen ägnade jag en stund till att titta på tv och på nyårsfesten från NY och Hollywood! :)
Måste säga att det var ganska skönt att bara vara hemma igår..

Vaknade strax innan 10 imorse av att städerskan brummade runt med sin dammsugare, hade helt glömt bort att hon skulle komma idag.
Vet inte riktigt vad jag ska ha för mig idag, men kanske blir att träffa David en sväng i alla fall.
Ska tydligen bli utgång antingen ikväll eller imorn så det får vi se hur det blir. :)

Jaja.. nytt år, nya tag heter det väl..
Massor nyfiken på vad det här året har att bjuda på! ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela