Sanna - Mitt i livet

Helt slut!

Publicerad 2009-07-31 03:45:12 i Allmänt,

De senaste dagarna har jag varken haft ork eller tid till att blogga.. Det har varit full rulle på jobbet o både kroppen o huvudet börjar kännas tungt. Imorn skulle min ledighet börjat men jag tar en för laget o hoppar in ett par extra timmar. SEN är jag ledig i tre dagar.. Jobbar en dag o sen händer nått spännande. :) men jag tänker inte berätta vad. :) det har hänt en hel del de senaste dagarna. Det har varit svårt att greppa allt o vad det är tänker jag inte heller dela med mig av. Men så småningom. ;) nehe.. Klockan börjar bli väldigt mycket. Jag har en massa att göra imorn m fingrarna krampar pga skrivandet på mobilen så nu ger jag mig för den här gången.

Kommentarer

Postat av: Faster

Publicerad 2009-08-01 16:06:54

Jag tror du har bokat en Kroatien resa, ha det så trevligt om så är fallet. Kram!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-02 22:44:57

Ja, kära Faster.. Så kan det nog vara. Jag bestämde mig för att unna mig det. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela