Sanna - Mitt i livet

Jag har ont i magen..

Publicerad 2009-07-28 00:33:02 i Allmänt,

Sådär konstigt ont..
Inte så att jag är sjuk eller nått, men en konstig känska i maggropen. Som när man ska försöka besluta sig för något. Jag försöker väga ett beslut fram och tillbaka och jag vet inte riktigt vad jag kommer fram till. Men det blir nog bra i slutändan, det tror jag absolut. :)
Jag känner mig fortfarande glad, fast det har varit en ganska tung helg, arbetsmässigt. Jag gläds åt mina två dagar jag varit ledig och ser fram emot helgen som kommer. :)

Vad hände förra veckan då?
Hmm.. en del jobb stod på schemat men hann också med att vara ute och slira lite.
Onsdag var Philippas födelsedag och trots att jag vaknade upp med en ömmande hals, näsa och ett bankande huvud så var det bara att pallra sig iväg under kvällen för lite firande. :)
Vi skulle vara väldigt städade - det brukar jue låta så. Men någonstans på vägen så tappade vi all karaktär och gick istället all-in. Det blev en galen kväll som slutade i en promenad till Statoil för en påse chips. Snälla fråga mig inte varför. Hahaha..

Torsdag vaknade jag upp med jordens baksmälla! Den var absolut inte nådig! Ville helst av allt ligga kvar i sängen hela dagen men hade självklart bestämt lunch med pappa. Så med snurrande huvud och vridande mage gick jag ner på stan för att försöka peta i mig lite mat. Mådde faktiskt bättre efter det men spenderade sen ett x antal timmar på soffan, innan det var dags att gå och jobba.
Helgen har bara bestått av jobb och lördagen kändes det som att jag blivit överkörd av ett ångvält, ungefär en 15 gånger! Det var så otroligt mycket folk men det var roligt att jobba. Tröttheten slog till ganska så exakt kl 02 och jag stämplade ut 03.45 för att åka hem och sova.. Men med huvudet full av tankar gick det mindre bra.

MIna lediga dagar har spenderats med; middag hos föräldrarna, häng med Magdalena, solning, Tuna Park, fika hos Dragica, bilåkande och allmänt slappande.
Idag har jag mått sådär.. det känns som att jag håller på att bli sjuk eller nått. Men jag försöker förneka och förtränga. Jag kan inte bli sjuk nu! Jag får inte bli sjuk nu! Det har jag inte tid med.. Haha
Så jag förnekar och förtränger. Det är jag väl ganska bra på tror jag. ;)

Nehe.. ännu ett värdelöst inlägg! Hur kul som helst jue. ;)
Om man kanske ska försöka sova lite?
Tre (och en halv) dagars jobb och sen är jag ledig igen! Längtar jättemycket till helgen!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela