Sanna - Mitt i livet

Ledig!

Publicerad 2009-07-13 00:00:51 i Allmänt,

Ligger i min nya soffa framför tvn.. Soffan är ganska stor o väldigt skön. :) risken att man somnar här ett par nätter är ju ganska stor. Haha.. Det har varit en tuff vecka med många, långa dagar o idag passade jag på att sova till 16! Jag var helt slut o hade nog sovit ännu längre om inte ångesten för att sova bort en hel ledig dag hade infunnit sig. Men det har gått väldigt lugnt till idag. Var hemma i Torshälla en sväng hos älskade föräldrarna o fick lite mat, hämta lite mer kläder o bara sa hej. Faster har också kommit för att hälsa på. Så henne fick jag också träffa. :) Imorn är jag också ledig.. Hade tänkt att jag ska ta mig ner på stan o försöka hitta en klänning till Fridas bröllop. Börjar ju bli dags kanske.. Haha. Men fingrarna börjar krampa nu av skrivandet på mobilen.. Så nu får det vara nog. Pusa, Sanna

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-07-14 13:40:14

Men vännen!!!! Får vi inte se bilder på din nya lya snart???? :P

Hoppas att du trivs bra och att du slipper blogga från mobilen snart :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela