Sanna - Mitt i livet

Bläääääääh!

Publicerad 2009-03-15 03:26:02 i Allmänt,

Det har varit +30c idag.. heeeela dagen!  Och det har känts som att man ska smälta bort!!
Med min förkylning och allt så har det inte varit så trevligt här idag! Jag hatar att vara sjuk!!!!! :(
Och självklart ska det vara asfint de närmaste dagarna och jag känner mest bara för att lägga mig ner och dö just nu!! Så nu ska jag ta ett par av mina bästaste piller och somna gott. :)

Tänkte bara att jag skulle få klaga av mig lite grann..

Kan någon, snälla, komma och ta hand om mig nu!? :/

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-03-15 10:02:25

usch stackare! Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela