Sanna - Mitt i livet

I'm a Barbie Girl

Publicerad 2009-03-17 02:42:47 i Allmänt,

Hahahahaha..

Jag kom precis på nått som jag har glömt att berätta!
När jag var på bröllopet med Melissa på min födelsedag.. kommer ni ihåg att jag berättade om det. Det där indiska bröllopet där jag hade sari på mig för själva vigseln.
I alla fall.. efter själva vigseln så var det jue lite mat, dans, dricka osv. Melissas kompisa Shalmar var DJ och spelade en massa skön musik och vi dansade lite grann.

Helt pötsligt kommer Aquas Barbie Girl på!! Helt sjukt, jag vet!
Och jag kunde inte hålla mig.. såklart! Jag började sjunga och dansa och gjorde en massa dumma rörelser till låten och tänkte väl inte direkt på vad jag gjorde heller. Men helt plötsligt inser jag att en stor del av gästerna faktiskt tittar på mig och typ tror att jag är helt konstig i huvudet. Jag kunde jue inte direkt sluta.. haha. Så jag fortsatte med min 'dans' tills Shalmar bytte låt. Det satt ganska klockrent kan jag säga.. Folk tyckte det var skitkul att jag visste vad det var för låt och att jag inte direkt brydde mig om vad jag gjorde.. haha!

Det gäller att bjuda lite på sig.. men kan tänka mig att det måste ha sett roligt ut med tanke på hur jag var klädd.. väldigt traditionsenligt för bröllopet och sen gjorde det där.

Såhär såg jag ut i alla fall..



och här är självklart låten.. kommer ni ihåg? ;)


Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-03-17 22:42:21

Härlig PR du lär ha gjort för glada svenskar! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela