Sanna - Mitt i livet

Jag hade rätt..

Publicerad 2009-03-20 03:23:22 i Allmänt,

Jag var hos doktorn idag igen..
Tydligen hade inte infektion blivit bättre så de satte mig på en annan antibiotika. Egentligen så hade det bästa varit att få penicillin men eftersom jag vet att jag är allergisk mot en slags penicillin, men inte vet vilken, så vågade de inte ge mig nån alls. Alltså fick det återigen bli en antibiotika.
Tänker inte tala om hur fattig jag blev.. men kan säga så mycket att det chockade mig ganska hårt och att det var betydligt mycket mer pengar än i tisdags när jag var hos doktorn. :/

Jag fick alltså en ny kur som jag måste 10 avskyvärda dagar!! Och dessutom så fick jag örondroppar för smärtan. De ska bedöva örat och jag måste droppa 5 gånger om dagen! Skitroligt!! Wooohoooo. :$
Jag har ätit så mycket medicin den senaste tiden och tyvärr inte ätit så mycket mat, då matlusten har lyst med sin frånvaro, att jag snart kommer att oroa mig för hur min kropp verkligen tar de här medicinerna.. Då pratar vi självklart mest om vanliga värk-och förkylningstabletter. Men jag går runt lite sådär bedövad och som i ett töcken hela dagarna.. och det får nog snart vara slut på det snart!
Men för tillfället ligger jag här i min säng med ett bedövat öra, ett värkande huvud och en irriterad hals och tittar på En värsting till Syster, en gammal klassiker som alltid gör mig glad!

Jag kan knappt vänta tills jag blir bättre..
Nu vill jag bli bra så jag kan gå ut och motionera och äntligen gå och njuta i solen.. eller när den kommer tillbaka i alla fall! :p Att komma ut och träffa människor!! Inte sitta inne och känna mig hängig.
Steve, Junior och David fyller alla tre år nästa vecka så om jag inte är helt ute och cyklar så blir det nog fest nästa helg! Det kan jag säga att jag ser väldigt mycket fram emot. :) Så nu är det vila som gäller..

Nu ska jag se klart min film..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela