Sanna - Mitt i livet

Jag ljög..

Publicerad 2009-03-01 03:25:24 i Allmänt,

Tid här; 21.16




Jag ljög visst tidigare när jag sa att inget speciellt skulle hända idag..
Sitter och väntar på Velia som ska komma och hämta mig och vi ska ut en sväng med några av hennes kompisar.
Hon skulle ha kommit vid 21 och hämtat mig men som vanligt i Florida så är inte stress en speciellt viktig del av livet.. Det har vi jue konstaterat tidigare! ;)
Fast jag måste säga att jag är förvånad! Just Fröken Velia brukar alltid vara punktlig.
Höll på att få lite stresspanik vid 20.40 när jag inte var påklädd, men det var jue ingen fara med det.

Annars har jag försökt njuta av solen lite grann.. Ett perfekt sätt var att gå med pojkarna till parken.
Det har verkligen varit hur varmt som helst idag!! Och jag njöt av att vara ute varje sekund kan jag lova.
Fast det känns samtidigt lite märkligt att gå från snö och kyla till sol, grönt gräs och värme. Lite som att man hoppat över ett par månader på nått sätt. 
Saknaden av nära och kära gör sig påmind fortfarande och jag hoppas att den ska lätta lite grann snart.
Men det gör den nog! :)

Ikväll ska jag i alla fall ha riktigt roligt! Ser verkligen fram emot det här!

Hoppas ni har haft en trevlig lördagkväll där hemma.. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela