Sanna - Mitt i livet

Lördag 14/3

Publicerad 2009-03-14 18:46:41 i Allmänt,

Tid här; 13.43

Tänkte inte ens kommentera om vädret då det är helt toppen!! Och jag själv känner mig som att jag blivit överkörd av en stor lastbil ett x antal gånger.
Halsen gör så ont att jag knappt kan svälja och huvudet är jättetungt.. Jag har feber också och kroppen värker.
Tänkte inte skriva så mycket mer än så..

Jag hatar att vara sjuk och har sovit större delen av morgonen.. vaknade nu vid 13, men det känns som att jag skulle kunna sova lite till!

Hatar att vara sjuk!!!!!!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela