Sanna - Mitt i livet

Lugn hemmakväll!

Publicerad 2009-03-08 02:50:38 i Allmänt,

Tid här; 20.39

Hmm.. kanske inte den gladaste personen just nu!
Väntat på kära Melissa  större delen av dagen och när tiden börjar närma sig för henne att komma så skickar hon ett sms och skriver att hon inte är säker på hur det kommer att bli ikväll då hon återigen har varit med i en bilolycka!!! Alltså den tjejen och olyckor!! Det är helt sjukt..
Under tiden jag varit i Florida (räknat med de tidigare tre månaderna) så har hon varit med i typ 3 olyckor! Ingen av de har varit hennes fel, men i alla fall! Hur otur får man ha egentligen?

Så det blir en hemmakväll med film för min del..
Önskar att man hade vetat tidigare om hur det skulle bli på dagen så kanske man hade kunnat ta sig iväg någonstans, typ stranden eller köcentrum eller nått.
Men eftersom jag inte har en egen bil så får jag skjuts av Kris eller John när jag ska någonstans, men det är ganska bra om man talar om lite i förväg om man behöver åka nånstans eftersom det ibland kan vara svårt att arbeta sig runt det när det finns fyra barn i huset också.

Jaja.. inget att göra åt egentligen! Men det känns som att den här dagen varit ganska bortkastad på nått sätt.

Nu ska jag gräva fram nån bra film..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-03-08 10:31:58

Don´t drink and drive! Hon lär vara hög som ett hus. Ja kan lova FAME är en tungt ställe att hänga på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela