Sanna - Mitt i livet

Måndag 16/3

Publicerad 2009-03-16 17:59:10 i Allmänt,

Tid här; 12.50


Vädret är verkligen skit idag.. grått med regnmoln så långt ögat når! Man ser hur solen försöker klämma sig fram men lyckas inte riktigt med det.
Lika bra det för efter en, mer eller mindre, sömnlös natt så mår jag som en kratta idag! Vilket är lite bättre än den där överkörda personen jag var för några dagar sen, men fortfarande inte riktigt bra.
Inte tillräckligt bra för att man ska orka med nått! Och det är fortfarande obehagligt att svälja.

Just idag hade jag gärna varit hemma i Tuna.. nerkrupen i soffan med en massa täcken! Med mamma och pappa! Jag saknar er massor!!

Nu ska jag försöka se om jag kan äta nått kanske..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela