Sanna - Mitt i livet

Måndag 23/2

Publicerad 2009-03-23 17:06:39 i Allmänt,

Tid här; 11.50

Jag vaknade för ca 20 min sen.. och då somnade jag ändå vid 22 igår!
Snacka om att jag varit trött och behövt sömnen.

Det blev en heldag med Jack igår eftersom alla i huset skulle få håret fixat. :) Han är verkligen en trevlig, rolig och smart människa. Jag skrattade så jag fick ont i magen kan jag lova.
Jag blev nöjd med håret i alla fall, det är inte lika kort som jag hade förväntat mig att det ska vara, men det är fräscht och nyfärgat i alla fall och det känns väldigt skönt.
Jag har fortfarande lock för örat, vilket självklart är skitirriterande men det gör inte ont i alla fall. 6 dagar kvar att äta av medicinen, vilket betyder att jag inte får vistas ute i solen eller dricka alkohol förrän på lördag. Då äter jag sista tabletten och resonerar att det inte kan göra nån större skada direkt. ;)

Börjar däremot känna av mensvärken och tror att jag möjligtvis kan vara lite PMS:ig för tillfället.. Känns jue mindre bra. Men kanske bättre att allt kommer på en gång så att man nästa veckan kan känna sig som en människa istället. Det skulle vara ganska trevligt.

Jaha.. titta lite på tv en stund då.

Saknar er..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela