Sanna - Mitt i livet

Nästa sjukdom på tur;

Publicerad 2009-03-18 03:32:09 i Allmänt,

Nästa sjukdom på tur är; *TRUMVIRRVEL*... öroninflammation!
Jo men tackar.. jag mår jättebra!!!

Jag har varit på CVS, där de har en liten läkarmottagning, lite av en drop-in mottagning eller nått.
En erfarenhet rikare (hälsa på doktorn i USA) och 111 dollar fattigare (68(!!!!!) dollar för undersökningen och 43 dollar för antibiotikan) är jag förhoppningsvis nu på väg att bli bättre!
Det får vara slut på de här sjukdomarna nu.. Jag orkar inte mer!!

Men fatta att jag betalade 68 dollar för en jävla undersökning på en drop-in mottagning!!!!!!
Att få läkarvård i det här landet är fasen inte billigt! Förstå om jag hade kommit ut därifrån och läkaren hade sagt att det inte var något fel på mig.. då hade jag blivit galen!
Blir jag inte mirakelbotad nu kommer jag att gråta blod! Det är en sak som är säker.
Hon blev i alla fall glad när hon hörde jag använde Nasonex eftersom det tydligen ska hjälpa mot trycket i öroat också.. så det är jue bra det. Annars hade hon väl skrivit ut det också och jag hade blivit ett tiotal dollar fattigare.

Men jaja.. nu är jag på rätt väg i alla fall och förhoppningsvis kommer jag att vara frisk nog till helgen då det är Brasiliansk festival. Velia skickade meddelande igår och skrev att jag absolut inte får vara sjuk eftersom vi Måste gå. Så det kan bli roligt.. bara jag bli bättre.

Nee, nu ska jag hoppa i säng.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela