Sanna - Mitt i livet

Onsdag 18/3

Publicerad 2009-03-18 18:02:30 i Allmänt,

Tid här; 12.55

Hade ganska svårt att somna igår.. och vaknade sen såklart vid 06 imorse med världens värk i örat! Det var svårt att somna om kan jag lova. Pillade i mig 3 advil och somnade sedan om efter mycket om och men..
Vaknade nu strax efter 12 och känner att värken börjar komma tillbaks. :(

Det är sjukt vilka konstiga drömmar man kan ha när man knappt ens sover.. Kommer jue självklart inte ihåg vad jag har drömt i helhet men jag vet inte om det jag kommer ihåg är nått som jag borde dela med mig av heller... Hahahahaha
Vädret är blött och grått och ska visst vara det ett par dagar.
Floridaborna är överlyckliga eftersom det inte har regnat ordentligt på flera veckor.. Om det har regnat så har det duggat ett par minuter och sen har det försvunnit. Men inatt så har det, mer eller mindre, öst ner!
Det var ganska mysigt att höra regnet smattra utanför fönstret.. Konstigt nog fick det mig att tänka på Kroatien..

Det sista man egentligen vill ha på sin semester är jue regn.. men när det ändå kommer och man bara kan ligga kvar i sängen och mysa!! Guuud, vad underbart det är! Det är egentligen de dagarna man absolut ska ta vara på.. Regniga dagar på semestern tillsammans med någon som man verkligen tycker om.
Varför jag säger att det var konstigt att jag började tänka på Kroatien är för att jag faktiskt inte har tänkt på just det på väldigt länge.. och jag har inte direkt länkat regnväder till sköna dagar i Kroatien tidigare. Hahaha

Men som jag sagt tidigare, så är det ganska roligt hur hjärnan lagrar vissa händelser i minnet och liksom plockar fram de i helt oväntade stunder! Små guldklimpar helt enkelt. :)

Nu måste jag försöka äta något också..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela