Sanna - Mitt i livet

Torsdag 5/3

Publicerad 2009-03-05 16:26:49 i Allmänt,

Tid här; 10.17
Vädret just nu; +22c, sol med växlande moln, blåsigt.


Min dag började 8.40.. Städerskan är här idag så jag såg det som ett ypperligt tillfälle att piska ut min lata rumpa på en promenad. Kanske är det motion som behövs för att jag ska börja känna mig piggare?
Igår hade jag rent ut sagt en pissdag! Ingenting gick som jag ville att det skulle gå och jag kände mest för att gråta!! Jag skyller på att det är jetlagen som får mig att må dåligt.
I alla fall.. så har jag nu varit iväg på en 50min promenad i solen.. Det var tur att jag gav mig ut när jag gjorde det för det verkar som att vädret nu vänder åt det sämre!
Hallå!! Det här är Florida! Det ska inte vara dåligt väder här! Det skrev jag inte upp mig på.
Men, men.. jag hade tänkt att lägga mig och sola en stund nu när jag kom hem.. men solen har försvunnit bakom molnen och det verkar inte som att det kommer spricka upp speciellt mycket nu. :/

Kanske ska prova mig på att Yoga idag.. De har jue en kanal som heter Fit här och där visar de en massa träningsprogram! Jag som inte är vigast i världen kasnke inte skulle dö av att prova och mjuka upp lite grann i alla fall. Hahaha.. kan ni tänka er mig framför tv:n. Hoppandes och skuttandes till alla de där aerobicspassen som de också har! För det har jag faktiskt gett mig på ett par gånger! Det är faktikst ganska jobbigt och man känner sig inte så lite dum.. men så får man väl ha det ibland också! ;)

Nee, nu ska jag ta en cigg i alla fall.. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela