Sanna - Mitt i livet

Söndag 1/3

Publicerad 2009-03-01 17:11:42 i Allmänt,

Tid här; 10.57
Vädret just nu; Sol, +25c

Shit, vilken rolig kväll det var igår!! :)
Jag, Velia och hennes kompisar Ruben och Alfonso åkte till Hollywood och gick på Spice, som är en salsabar!! Hur roligt som helst! Jag som inte kan dansa 'riktig' salsa fick lära mig och herregud vad det gick fort! Haha
Jag har fått en helkropps workout kan jag lova! Och jag kunde inte sluta skratta heller.. det var så roligt!
Tyckte synd om Alfonso dock som fick dansa med en nybörjare, men vilken bra lärare han är! :)
Efter 3 (4?) timmars dansande var jag redo att nästan skjuta mig själv! Mina fötter värkte och var inte glada på mig, men det var bara att fortsätta en stund till. :)
Det roliga med Spice var att de hade en massa uppvisningar också, vissa bättre än andra!
Men snacka om att personalen måste vara mångsidig på det stället alltså.
Vi käkade mexikansk mat på ett litet uteställe och sedan åkte vi hem.. Velia sov över här och jag tror klockan var runt 05 när vi somnade! Så det har inte blivit så många timmars sömn, gick upp när Velia åkte hem strax innan 10.

Idag har jag ont i kroppen! Vad mer hade jag förväntat mig! Haha
Får se om jag kommer vara värre imorn eller om det kanske är det värsta nu! Kan i alla fall säga att jag känner mig något otränad! Hahaha.. Ingen nyhet det där i och för sig! ;)

Nehe.. om man skulle försöka få nått i magen kanske.

Hoppas alla hade en rolig kväll igår.. jag hade gärna varit med! ;)

Pusa,
Sanna



Velia, Ruben och Alfonso


Velia och jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela