Sanna - Mitt i livet

Söndag 15/3

Publicerad 2009-03-15 23:34:57 i Allmänt,

Jaha.. vad ska jag skriva egentligen?
Vädret fortsätter vara sådär otroligt fint med sol, sol, sol och +30c och jag fortsätter må piss!
Inte lika mycket som igår.. men tillräckligt för att jag inte ska kunna njuta av sommarvädret jag har utanför dörren!! Aaaahhhhh!! Jag blir galen!

Bitter?? Vem?? Jag??
Inte alls..
Imorn hoppas jag att jag ska må bättre för då fan ska jag bege mig ner till stranden ett par timmar! Det kan ni hoppa upp och sätta er på! ;)

Meningslöst inlägg.. jag vet! Men vafan!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela