Sanna - Mitt i livet

Söndag 29/3

Publicerad 2009-03-30 01:29:29 i Allmänt,

Jaha.. och engelskan var visst på topp igår när jag skrev rubriken till inlägget!
Aja.. sånt som händer jue! Skitsamma..

Vilken kväll jag hade igår! Fy fan va roligt.. Dansade, drack drinkar, skrattade och var på allmänt bra humör igår!! Så jävla glad att äntligen få spendera en kväll med några av de roligaste och underbaraste människor jag träffat. :) Jag hade kramkalas hela kvällen kändes det som. :)
Det var varmt, fuktigt och så jävla skönt att kunna stå på ett dansgolv med öppet tak! Det svalkade bra och ännu en gång fick jag en känsla av Hacienda i Kroatien!
Jag älskar verkligen Americas Backyard.. Det är så skön stämning där.
Kvällen var väldigt lyckad och det snurrade väl lite i huvudet när jag la mig för att sova vid 06 imorse.

Vaknade 13.45 och kände väl att det var dags att kliva upp..
Det var inte helt lätt att kliva upp och trots att jag inte varit sådär farligt bakfull så känns det ändå i huvudet att man varit ute igår.. Helt okej med tanke på att det var en lyckad utgång. :)
Men dagen har varit väldigt lugn och kommer väl fortsätta så.. I och för sig är klockan redan kväll (19.20) så jag ska snart krypa ner i sängen och kanske se en film eller läsa lite. Känner mig trött och skulle absolut kunna somna nu. Men får väl lov att vara vaken en stund till annars kommer jag kliva upp 06 imorn.. det vill jag inte! ;)









--------------------------------------------

Förövrigt så är det här en av de bästa låtarna just nu.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela