Sanna - Mitt i livet

Tisdag 10/3

Publicerad 2009-03-11 04:31:03 i Allmänt,

Tid här; 23.24
Vädret idag; Har varit soligt, +27c, helt ljuvligt..

Vädret har varit helt super idag och jag har inte varit ute nästan nått!! :/
Imorse skulle jag ha träffat Velia runt 09 men hon messade och skrev att barnen i hennes familj blivit sjuka och hon var tvungen att stanna hemma.. Jag som inte mådde så bra och knappt hade fått nån sömn gick och la mig igen.. för att vila en liten stund var det tänkt! Jag vaknade vid 11.30 igen! 
Jag har verkligen känt mig dåsig idag och har därför inte velat vistas i solen alldeles för mycket.. Men jag har varit ute i korta drag bara för att få lite av solens strålar på mig. Kan jue inte skada direkt! :)

Jag åt middag ute vid poolen och det var så otroligt skönt.. Solen började gå ner rut 19 och det såg helt fantastiskt ut! Man undrar varför inte varje dag ser ut så. 
Nu på kvällen så kom Velia och plockade upp mig och vi åkte till Walmart för att kika runt lite och bara snacka skit! Jag tycker så otroligt mycket om den tjejen! Man blir så glad av att umgås med henne.

Just nu väntar väl en stunds tvtittande och sen ett försök till att sova.
Mina tankar far och flyger runt i huvudet just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska få nån större ordning på de.. Försöker i alla fall att koppla bort de och ta det mer som det kommer, men det är lättare sagt än gjort.

Jag saknar er där hemma!! Massvis! 
Det jag inte saknar är snä/blask/gråa vädret ni verkar ha.. eller hade idag i alla fall.
Älskar er massvis också!!

Pusa,
Sanna 

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-03-11 07:19:26

hej sanna. :)

har börjat läsa din blogg lite..

du verkar vara trött och mår illa..

om jag inte visste bättre..

vilket jag iofs inte vet ;)

så skulle jag säga att du är gravid.

kramen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela