Sanna - Mitt i livet

Tisdag 17/3

Publicerad 2009-03-17 17:38:16 i Allmänt,

Tid här; 12.30

H*lvetes, j*vla, piss, skit...
Är det inte en sak så är det en annan!!

Jag har legat vaken halva natten med en sån smärta i mitt vänstra öra att jag trodde att mitt huvud OCH min trumhinna skulle explodera!! Jag fattar inte varför allt behöver hända på en och samma gång!!??
Det känns som att man bli straffad för något just nu..
Jag har fortfarande lite värk, inte lika kraftig som inatt, men det känns ändå. Och när jag pratar eller om folk pratar med mig så låter det, i mitt huvud, som att man pratar in i en såndär mikrofon som ekar tillbaka.
Vet ni vilken jag menar?? En sån som man hade när man var liten.. skitjobbig sak!
Aja, i alla fall så låter det så när jag försöker prata! Och jag blir galen!!!!!!

Ringde min mamma mitt i natten eftersom jag inte riktigt visste vad jag skulle göra.. Det lättade lite när jag fick prata med henne! Ville inget hellre än att vara hos mina föräldrar igår! Jag kände mig som 7 år och ville bara bli kramad och ompysslad.. Det vill jag visserligen fortfarande. Men jag försöker att inte låtsas om det. Haha

Jag hatar det här! Det känns som att jag bara varit sjuk sen jag kom till Florida!
Hur kul är det? När ska det vända? Skriver jue knappast om några roliga saker.. det är jue bara trötthet hit, förkylning dit.. Men det är så det ser ut just nu. Hade man jue lika gärna kunna varit hemma i Tuna jue. :/

Jaja..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-03-17 22:41:00

du får börja med självmedicinering, det brukar hjälpa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela