Sanna - Mitt i livet

Tisdag 30/3

Publicerad 2009-03-30 20:01:47 i Allmänt,

Tid här; 14.00

Sovit massa konstigt inatt.. drömt jättekonstiga drömmar så min plan att starta dagen tidigt gick helt åt pipsvängen (vem var det som sa så??)..
Men får starta imorn istället.. det är alldeles för varmt nu för att gå ut på promenad och så!
Gud va skönt att det äntligen är bra väder och att jag äntligen mår bättre!

Poppat Akon hela morgonen, eller från det att jag vaknade, och blivit på bättre humör!
Tänkte jag skulle visa en film från Americas Backyard.. den här är från sista helgen jag var här i Januari. Filmerna jag tog i helgen blev inge bra alls..




Blir skitglad när jag tittar på den.. Och jag tycker så himla bra om det stället! Det är ett riktigt sommarställe och det kommer nog bli fler kvällar där kan jag tänka mig. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela