Sanna - Mitt i livet

kanske?

Publicerad 2009-03-22 01:06:57 i Allmänt,

Jag tror att jag kanske följer med Melissa ut ikväll..
Orkar inte sitta här länge.. Vill så gärna träffa folk!! Och suget blev ännu större när Melissa kom över för en överrasknings-snabb-visit! Det var så kul att se henne!

Så jag går nog ut med henne och sen kan jag vila resten av veckan igen..
Kan jue inte dricka med tanke på att jag äter antibiotika, men jag kan alltid dansa och bara ha roligt. Kommer jue inte ens vara bakis imorn jue. :) Får tänka positivt.
Så ja.. nu bestämmer vi att lilla Sanna följer med Melissa.. :)

Hoppas det kommer att kännas som ett lika bra beslut när jag är sminkad och klädd..
*håller tummarna*

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela