Sanna - Mitt i livet

You speak Prada?

Publicerad 2009-03-13 04:16:29 i Allmänt,

Har haft en väldigt skön och lugn dag idag..
Jag åkte iväg för att kolla runt i affärer en stund och lyckades köpa på mig ett par skor! :)
Massa fina är de.. Titta bara! ;) Och de kostade jue typ ingenting heller! Massa glad!




Sen har jag faktiskt varit på bio idag också.. ja själv! Men vad ska man göra när alla andra man känner jobbar. Kände bara för att göra nått annat! Och det går en massa bra filmer just nu som jag verkligen vill se. :)
Så jag gick på bio och såg Confessions of a Shopaholic. Jag har läst nästan varenda en av de böckerna och jag tycker jättemycket om de. Filmen var också jättebra! :)
Har en liten crush, självklart, på Hugh Dancy, som spelar Luke Brandon. Det var svårt att inte tycka om den killen.. Påminner om nån jag känner, men kan inte riktigt sätta fingret på exakt vem.
 



Överlag har jag känt mig ganska pigg och uppåt idag.. Nu börjar det kännas lite sämre måste jag säga. Men jag skulle kanske inte ha ätit popcorn och druckit cola när jag var på bion. Mår verkligen pissilla nu.
Så jag ska lägga mig och läsa en stund och sen ska jag försöka sova så gott.
Imorn ska jag jobba med mitt fotoalbum, med Kristinas Creative Memories. Hon ska ha en 'klass'. :)

Jag i väntan på att få skjuts till affären.. Osminkad och allt! Ibland så orkar man bara inte!



Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela