Sanna - Mitt i livet

Lördag 23/5

Publicerad 2009-05-23 16:44:23 i Allmänt,

I brist på annat tidsfördriv så läste jag runt lite på aftonbladet.se och hittade den här artikeln.
Miley Cyrus, 16 år(!), nätmobbas för att hon anses vara FET!
Om den flickan är fet då skulle jag vilja veta vad de här nätbloggarna skulle kalla mig. Herregud är det konstigt att människor får en vriden bild i viktfrågan?? Är du inte size0 så är du helt enkelt fet och bör klä dig i en potatissäck. Usch, va irriterad jag blir på sånt här.. Jag brukar inte ta åt mig av vad som skrivs om kändisar och deras vikt men nu blir jag upprörd. Jag antar att det är för att jag har min mensvecka denna vecka och känner mig överlag jätteirriterad och äcklig och svullen och allt annat.. Jag har mer ångest för sommaren just idag än vad jag haft tidigare, är en PMS-kossa helt enkelt, och när jag läste det där blev det bara alldeles för mycket.

---

Nu lägger jag det där bakom mig och koncentrerar mig på dagens händelser.. Jag är inte helt säker på vad som kommer att hända men lite häng med tjejerna står på schemat. :)
Så nu ska jag hoppa in i duschen och se om man kanske kommer ut lite gladare.. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela