Sanna - Mitt i livet

Auch!!!!

Publicerad 2009-11-11 17:56:05 i Allmänt,

Jag tror inte att det var så himla smart av mig att använda den där tandblekningen från Crest.
Jag har ont!!!!
Det gjorde ont i tandköttet efter ett par gångers användning, så därför slutade jag med det. Men det där onda gick över. Jag tror att det gjorde mer skada än nytta att försöka mig på att få fina, vita tänder.
Nu får jag lida för det.

Jättesmart att man jobbar i en godisaffär dessutom!! Hahaha

Imorn måste jag ringa till tandläkaren för en akuttid. Ringde i förra veckan men då gjorde det inte såhär ont och fick alltså en tid först i Januari!!
Så länge kan jag omöjligt vänta. :(

Jag börjar bli lite orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela