Sanna - Mitt i livet

Helt galet

Publicerad 2009-11-08 05:00:14 i Allmänt,

Kan inte säga så mycket annat än att det har varit en helt galen eftermiddag/kväll/natt på jobbet. Sjukt mycket folk både matgäster, då vi hade klassträff, o glada partymänniskor. Vi har röjt i baren o jag har dansat häcken av mig! :) men efter 13 timmar på jobbet så är jag nu färdig för att stupa i säng. Det känns som att en säng aldrig har varit mer lockande än just i det här ögonblicket. Haha.. Kommer nog sova riktigt skönt i natt. Imorn ska jag njuta av en ledig dag. O vi börjar med att Inte sätta på väckarklockan. Jag går upp när jag vill! :) pusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela