Sanna - Mitt i livet

Kan inte sova..

Publicerad 2009-11-17 02:21:48 i Allmänt,

Ligger i soffan o småkikar på reprisen av Dansbandskampen. Haha. Jag kan inte sova, fast jag verkligen borde. :( idag har jag hunnit med att käka lunch med pappa min, varit i skolan o haft engelska o sen spenderat kvällen hemma hos Lela tillsammans med Annika o Johanna. Massa mys.. :) kom hem ganska tidigt ändå o borde ha legat i sängen för längesen. Men det är inte lätt att sova själv längre. O jag som ska till tandläkaren imorn.. Äntligen!! Inte för att jag är speciellt lycklig för att jag ska dit. Men det ska bli skönt att få veta om den där blekningen skadade tänderna eller inte. Skönt att helt få det överstökat. Jag har ont i huvudet. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela