Sanna - Mitt i livet

I gotta feeling..

Publicerad 2009-10-30 15:06:05 i Allmänt,

Det är Fredag!! Jag ska i vanlig ordning jobba denna helg så jag vet inte varför jag känner mig så otroligt upprymd! Hahaha.. nee, ser faktiskt fram emot att jobba.
Sitter här hemma i mitt kök, har satt in två maskiner tvätt i tvättstugan, som borde vara färdiga vilken minut som helst, har gjort mig i ordning och ska snart fixa nått att äta. Känner mig otroligt hungrig måste jag säga.

Igår hade jag och Miki 'helg' eftersom vi inte har haft nån tillsammans på väldigt länge nu. Han gick förbi Coop på vägen hem till mig och lagade jättegod mat. Sen vart det massa mys i soffan med en massa gott och tvtittande. Älskar att bara vara med honom! Det är verkligen lycka. :)
Han gick till jobbet imorse och jag fick sova ett par timmar längre. Skönt var det kan jag lova, eftersom att jag ska orka vara varken halva natten.

Känner mig pirrig på nått sätt.. Har en känsla av att det kommer att bli en bra dag och kväll och det gör mig lycklig. :) Det enda som är tråkigt är att Annika fyller år imorn och ska firas med middag och jag kan inte vara med eftersom att jag jobbar. :( Skulle ha planerat det lite bättre, men man har inte alltid huvudet med sig. Men får se till att fira henne senare istället.

Nehe.. nu börjar magen kurra en massa!! Måste få i mig nått.





Här är en bild tagen med en riktig kamera. Det ger en bättre bild av färgen! Snacka om att det är skillnad. Men jag börjar väl vänja mig nu. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2009-10-31 00:41:02

jag är sååååååååå lycklig... och ännu mer när jag ser min chocko =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-03 10:23:26

Vad sker med alla blondiner? Men det var jättefint iaf;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela