Sanna - Mitt i livet

Nattuggla..

Publicerad 2009-10-08 05:12:47 i Allmänt,

Det är vad jag känner mig som just nu.. Kom hem från jobbet för ungefär en timme sen. Det har varit en lyckad kväll på Harrys o jag är egentligen helt slut i kroppen, har ju inte jobbat ett pass på en o en halv vecka nu, så vad kan man förvänta sig? Men huvudet är inte trött för fem ynka öre. :( sitter ensam i mitt kök o funderar på vad jag ska ta mig till. Av ren tur så är min första lektion inställd imorn så jag börjar först klockan 13. O sen är jag ledig resten av dagen så jag kan sova om jag känner för det. Funderar på om jag kanske ska börja läsa min bok jag inhandlade för nån vecka sen. Det låter som en plan. Inte blogga mer nu i alla fall. Det blir så jobbigt att läsa när jag bloggar från telefonen. Inga radbyten alls. Aja.. Ska försöka mig på att sova nu. Det är bara så ensamt. Man vänjer sig så otroligt fort vid att ha nån bredvid sig hela tiden. Men det får gå nu.. :) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela