Sanna - Mitt i livet

Underbart.. :)

Publicerad 2009-10-04 13:21:29 i Allmänt,

Det är så livet känns just nu.. :)
Jag är kär, lycklig och det känns som att jag är på rätt väg i livet. :)

Jag vet att jag är jättedålig på att skriva men det är bara för att jag inte orkar sitta framför datorn. Min tid tas upp av en massa annat.
Som skola och jobb t.ex, men det händer en del roligt också.

Miki blev 28 år förra helgen.. och samma dag firade Kroatiska föreningen 30 år. Så det var fest på Årbyskolan. Det var trevligt men på nått konstigt vänster så blev alla jätteonyktra. Hahaha.
I onsdags flög vi ner till Kroatien för att umgås i fyra dagar med svärföräldrarna. :) Pappa Peter har varit lite dålig, men är på bättringsvägen, så vi tänkte att några dagar nere hos de inte skulle skada, och det gjorde det inte heller. Det blev inge sol och bad men det var i alla fall varmt och skönt. :) Skönt att komma bort en stund.
Tomislav och Emina kom också ner så de har vi också fått umgås med.
Vi kom hem igårkväll och idag känner jag mig seg.. väldigt seg! Förstår inte hur jag kan vara så trött!!

Imorgon väntar en ny vecka med skola och jobb..
Det går helt okej nu eftersom att jag bara läser Matte B och Engelska C. Jag måste läsa ett halvår till på Komvux så jag valde att lägga ner två kurser och ta de i vår istället.
Engelskan går väldigt bra måste jag säga. 19 av 20 poäng på novellanalysen vi gjorde förra veckan. :) Inte så lite stolt heller.. Hahaha. Matten kämpar jag med och ibland känns det som att jag fattar precis vad jag håller på med och andra stunder vill jag bara riva mig i håret!! Men jag ska inte ge upp. Speciellt inte som jag måste plugga Matte C för att få behörighet till den utbildning jag vill gå!! Det ska gå! Säger vi.. haha

Nehe.. nu ska jag se om jag kan få liv i min älskling..
Han la sig för att vila för en stund sen och det är kanske dags att gå upp. :)

Nu vet ni i alla fall att jag lever..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela