Sanna - Mitt i livet

man kanske skulle skriva en rad..

Publicerad 2009-09-18 21:43:34 i Allmänt,

eller två..
Det var jue ett tag sen.

Det har inte hänt så mycket under den senaste tiden faktiskt. Skolan och jobbet har tagit upp det mesta av min tid. Jag har bestämt mig för att sluta på minst en av kurserna för att kunna koncentrera mig på matten, då den är ganska jobbig för min del. Ska gå resten av kurserna under nästa termin istället.
Jag har alltså inte gett upp utan jag har bara skjutit på det, ombestämt mig.. som man tydligen säger i Norge. (Med en helt annan stavning helt klart).

Det börjar ta sig i lägenheten också. Inte för att det är jag som hinner pyssla där, det gör mamma! :)
Hon sätter upp gardiner och fixar och donar. Jag har världens bästa föräldrar. Undrar ofta vad jag skulle göra utan de. Har mestadels 'bott' hos Miki den senaste tiden men nu ska jag börja bo hemma i min egen lägenhet också.. det kan vara ganska bra. Hahaha..

I helgen fyller mamma år! :)
Det ska firas med en middag imorn med familjen och några till. Alltid mysigt att samlas.
Nästa helg fyller Miki år.. :) Och så fyller Kroatiska föreningen 30 år. En stoor fest är med andra ord inplanerad och jag kan säga att jag verkligen ser fram emot den. Det var längesen jag fick dansa kollo.. :)
Sen så fyller pappa också om ett par veckor. Det blir alltså en del firande den närmaste tiden. Roligt, roligt..

Nee.. har egentligen ingenting att skriva.
Känner att det här blev ett väldigt meningslöst inlägg. Lika bra att avsluta.
Men jag lever i alla fall.

Pusa,
Sanna

 

Bibi och jag i Kroatien i somras.. ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela