Sanna - Mitt i livet

Det blir mycket jobb såhär i slutet av som...

Publicerad 2010-08-12 12:24:12 i Allmänt,

img_0425 (MMS)

Det blir mycket jobb såhär i slutet av sommaren. Inte för att det inte gillas men man är trött nästan hela tiden. :) idag gick jag upp lite tidigare för att jag skulle hinna med att göra saker för att man ska känna sig piggare, ni vet; sola, måla naglar och sånt. Tror ni inte att Solfuxen öppnar 15.00 idag?! Varför öppnar man då? Så istället för att sola ligger jag i soffan och kollar på tv. :D om ett par timmar är det dags för jobb igen. Åfesten börjar idag. Kommer nog bli en del att göra i helgen. Vi får hoppas att regnet håller sig borta bara. Vi ses väl i vimlet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela