Sanna - Mitt i livet

Första dagen i skolan i tisdags klarades a...

Publicerad 2010-08-19 12:34:32 i Allmänt,

img_0444 (MMS)

Första dagen i skolan i tisdags klarades av bra. Vi fick presentera oss själva för klassen och fick en massa information. :) det verkar vara ett trevligt gäng som ska gå den här utbildningen. :) på måndag börjar lektionerna. Får se hur det blir att kliva upp typ 05 för att hinna med tåget. Speciellt som att det är personalfest på söndag och jag har fått veta att jag absolut inte kommer undan den här gången. Haha. Iväg och jobba lite snart. Tänk om solen skulle vilja titta fram också. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela