Sanna - Mitt i livet

Personalfesten igår var riktigt rolig. :) ...

Publicerad 2010-08-23 23:01:32 i Allmänt,

img_0387 (MMS)

Personalfesten igår var riktigt rolig. :) 5-kamp, lite dans och dricka och många, många skratt var var kvällen bjöd på. Tyvärr var ju jag tvungen att avvika ganska tidigt då jag hade min första riktiga skoldag idag. Klockan ringde 05.30 imorse och jag hade gärna legat kvar i sängen. Men huvudet återigen fullt av 10kg snor så är man inte pigg så dags på morgonen. Men det var bara att ge sig iväg till storstaden. Dagen har gått relativt smärtfritt, även fast jag mot slutet av skoldagen var så trött att jag kunnat lägga mig på skolbänken och somna Haha.. Kvällen har jag spenderat med min älskade och en film. Nu är det dags för mig och min förkylning att ha en date med John Blund. Klockan ringer 05.30 imorn också. Som tur är jag ledig från jobb resten av veckan så jag har tid att kurera mig sen. :) sov så gott, för det ska jag, utan minsta tvekan, göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela