Sanna - Mitt i livet

Semestern är över! Idag börjar jag jobba i...

Publicerad 2010-08-03 13:03:18 i Allmänt,

img_0402 (MMS)

Semestern är över! Idag börjar jag jobba igen.. Förkylningen är nästan över, tack och lov(!), så jag slipper hosta ner gästerna. Haha.. För tillfället ligger jag fortfarande i sängen och kikar på tv, jag har inte orkat gå upp än. ;P det är idag två veckor kvar tills skolan börjar och jag måste säga att jag är lite nervös! Det är nått helt nytt men det ska bli så roligt. :) älskling ropar om att vi kanske ska äta nått innan jobbet. Kanske lika bra att sätta igång. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela