Sanna - Mitt i livet

Äntligen Fredag!! Äntligen är redovisninge...

Publicerad 2010-12-17 14:19:06 i Allmänt,

img_0907 (MMS)

Äntligen Fredag!! Äntligen är redovisningen i MF färdig!! :D Ni anar inte hur skönt det känns att den här veckan är över. Att jag 'överlevt' utan att bryta ihop allt för mycket. ;) Det har varit en pärs vill jag lova. Syns det att jag är trött? Och redovisningen gick hur bra som helst. Fast det kändes som att jag verkligen spottade ur mig alla orden! Haha.. Vi fick en jättefin feed back från läraren och våran "uppdragsgivare"! Kan inte beskriva med ord hur bra det känns efter allt jobb som vi har lagt ner på det här arbetet. Sitter på tåget mot Eskilstuna. Tänkte gå hem och däckad i soffan ett par timmar. Ikväll är det F-rocken med föräldrarna bl.a.  :)    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela