Sanna - Mitt i livet

Dag 3 - Mina föräldrar

Publicerad 2010-12-03 15:15:37 i 30 dagar med Sanna,

Min mamma heter Pirjo och kommer från norra Finland, Kemijärvi för att vara mer exakt.
Pappa heter Simo och har också rötter i norra Finland, Kolari, men är född och uppvuxen i Sverige.

Mina föräldrar har alltid stöttat mig otroligt mycket under alla åren. Om det var något som jag helhjärtat ville göra så försökte vi se till att jag gjorde det. :)
Jag har inte alltid visat min uppskattning för de tyvärr..
När jag var yngre så såg jag nästan på mina föräldrar som bankomater. Jag trodde nästan att det skulle ha oändligt mycket pengar på fickan. Jag insåg inte heller värdet av pengar då.

Vi har bråkat mycket under åren..
Jag har till och med stormat ut med en liten hockeybag fylld med kläder under ett av våra bråk. Jag flyttade inte hem förrän tre månader senare.
Det kändes aldrig som att de riktigt förstod mig och jag kände mig så otroligt frustrerad! (Men är inte det något som de flesta unga har gemensamt? ;P )

Våran relation har utvecklats och blivit mycket bättre ju mer jag har vuxit.
Jag har ju faktiskt insett vad mina föräldrar betyder för mig och jag försöker verkligen att inte ta de för givet.
För att vara helt ärlig så vet jag inte riktigt vart jag hade varit om det inte var för de. Jag är väldigt lyckligt lottad som kan vända mig till min mamma och pappa och be om hjälp när det krisar, eller bara det att jag får deras stöd! Det betyder så otroligt mycket.

Mamma och pappa..

Jag tackar för allt stöd ni ger och att ni bara finns där. Jag är så otroligt tacksam!
Någon dag, snart, hoppas jag att jag ska kunna ge igen allt jag får från er.
Jag hoppas att ni förstår hur mycket jag älskar er!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela