Sanna - Mitt i livet

Dag 4 - Det här åt jag idag

Publicerad 2010-12-06 21:48:31 i 30 dagar med Sanna,

Frukost är jag så otroligt dålig på att äta! Det är dåligt av mig, jag vet.. :S
Jag är oftast vrålhungrig när jag kommer fram till Stockholm på morgonen.
Så var det även idag.. det blev en lussebulle från 7eleven till förmiddagspausen. Bra frukost, tycker ni inte det. ;P

Till lunch blev det en kycklingsallad med pasta från Café 60 på Sveavägen i Stockholm.
Jag har nästan förätit mig på den salladen kan jag tala om.

Till middag har jag och älskling ätit mat från Papas Tapas. Innan jag började jobba där visste jag faktiskt inte att de hade Take away. Det är jue faktiskt jättebra, blir ett litet alternativ till annan "skräpmat" som man tar hem.

Idag åt jag alltså 4 stycken små tapasrätter;

Vitlöksbröd
Calamares Fritos (friterade bläckfiskringar)
Gambas Tapas Con Champinjones (Räkspett)
Quesadillas A la Mexicana (med köttfärs)


Var proppmätt.. eller rättare sagt så Är jag proppmätt fortfarande, fast det är flera timmar sen vi åt.

Bra matdag måste jag säga.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela