Sanna - Mitt i livet

Det bästa jag vet på morgonen är att stres...

Publicerad 2010-12-03 07:33:04 i Allmänt,

img_0851 (MMS)

Det bästa jag vet på morgonen är att stressa. Speciellt sådär att man knappt får luft.. Eller ja, kanske inte. :S Försov mig imorse vilket gav mig mindre tid för morgonbestyren än vanligt. Sitter på tåget i alla fall på väg mot en ny skoldag. Dagens ämne känns lite luddigt "Forskning på sälj".. Vad är det liksom? Jobb ikväll igen och jobb på dagen imorn. Sen tar jag också helg. Ska försöka räkna lite FEK nu, har ju en stund på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela