Sanna - Mitt i livet

Det har varit en bra dag idag.. Började da...

Publicerad 2010-12-26 18:07:26 i Allmänt,

img_0976 (MMS)

Det har varit en bra dag idag.. Började dagen med att sova lääänge. Sen har jag och älskling varit på Media Markt i Västerås och inhandlat min födelsedagspresent/julklapp. Så nu har jag en sprillans ny dator. En fin, svart Acer. :D Vi har ätit gott från Spicy Hot och nu väntar en kväll av mys och en massa annat gott. Och ja, velourdressar är min nya grej. ;) Har köpt på mig några själv och sen jag fick jag den här fina gråa i julklapp av Gabi. :) Trivs väldigt bra i de. ;) Ny vecka startar imorn.. Den sista veckan på det här året och en vecka som består av lite jobb. :) Nu ska det mysas lite. <3

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2010-12-26 19:27:37

du borde skaffa dig en onepiece. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela