Sanna - Mitt i livet

God morgon!! Vet ni om att det inte är någ...

Publicerad 2010-12-13 07:24:24 i Allmänt,

img_0306 (MMS)

God morgon!! Vet ni om att det inte är någon vanlig dag idag? Det är faktiskt min födelsedag! ;) Hela 25 år blir jag faktiskt Jag startar dagen till ära med att åka till skolan och arbeta på MF-redovisningen med min kära grupp. Inte helt fel det. Men efter en hektisk men helt underbar helg med nära och kära så hade det inte varit helt fel att ta sovmorgon. Haha.. Jag har verkligen en underbar familj, vet inte riktigt vad jag skulle göra utan mina älskade föräldrar. Och mina vänner är så fina! :) Jag är lyckligt lottad. Idag ska jag fira min födelsedag med min älskling. Jag vet inte vad han har planerat. Men är såå nyfiken då han varit så otroligt hemlighetsfull den senaste tiden. :D För övrigt så är det -8c ute men det känns lite som Sibirien. Men vad gör det när man har en varm jacka att krypa in i. :) En present från föräldrarna. Jätteskön är den. :) Nehe, om man kanske skulle ta och försöka läsa lite FEK? Tenta imorn ju. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela