Sanna - Mitt i livet

När jag kom hem hittade jag en stor bukett...

Publicerad 2010-12-13 21:12:38 i Allmänt,

img_0886 (MMS)

När jag kom hem hittade jag en stor bukett med vackra blommar i en stor vas på bordet. :D Älskling hade skrivit ett så fint kort, kunde inte hålla mig från tårar!! Det var det finaste som någon skrivit till mig. Dessutom fick jag ett presentkort, som han gjort alldeles själv, på en ny laptop. :D Så söt, min älskling. Sen har vi ätit god mat och haft en mysstund i soffan. Nu ska jag ta och försöka plugga lite. Verkligheten kommer ikapp och det är tenta imorn. Hur mycket jag än försöker tänka bort den. :S Får hoppas att jag inte somnar över böckerna. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela