Sanna - Mitt i livet

Sååååå glad!

Publicerad 2010-12-27 23:30:46 i Allmänt,

Idag har det verkligen varit en riktig måndag..
Ni vet en sån dag då man bara vill krypa ner under täcket och vakna först på tisdag.

Eller ja.. så farligt har det väl inte varit.
Men hela dagen har det känts lite som att jag har tunghäfta, sådär så att tungan är fyra gånger större och man inte riktigt får fram det man vill säga.
Det kanske inte låter så farligt men det är lite svårt när man måste prata med gäster en hel kväll. :S

Har känt mig lite som en hjärndöd.. eller nått. Hahaha
Men det här ändå gått bra att jobba.

Innan jobbet gick jag ner på stan och kolla in mellandagsrean.
Gud vilken besvikelse. :(
Men man sparar ju pengar på det sättet i alla fall.

Kom hem för en halvtimme sen..
Kikade in på min Hotmail för att titta om det kommit nått intressant och det hade det minsann gjort!
Jag hade fått resultatet för FEK-tentan jag gjorde 14 December.

JAG FICK VG!!!!! :D


Jag är riktigt glad!! Det betyder att kursen avslutas med VG i betyg! :)
Kan inte låta bli att känna mig lite stolt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-28 07:09:33

joo vet va du menar,man känner sig som ett cp när man pratar..jasså inget o ha på mellandagsrean? har inte tagit mej ner..men man antar att det är grejer folk inte velat köpt under året men sen när det är halva priset blir vissa lite intresserade;) då har jag inte missat nåt..

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-12-28 10:03:15

Gud vad roligt :) gratulerar :) puss/ carro

Postat av: rogic

Publicerad 2010-12-28 10:58:53

Jag hatar dig, du får bara massa jävla VG på dina tentor, din nörd, hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela